Nakupujte v e-shopu teď, zaplaťte do 30 dnů

  • Co je PlatímPak

    Platební metoda v e-shopu od Equa bank.


    • První odložená platba poskytovaná bankou
    • Schvalování odložené platby do 60 vteřin
    • Vyzkoušejte vaše zboží teď a plaťte pak
    • Všechny informace máte neustále přehledně ve svém e-mailu
  • Proč to dává smysl

    Nemusíte platit hned, platbu si odložte.


    • Odložená platba do 30 dnů bez navýšení – zdarma
    • Nákup v celkové hodnotě až do 25 000 Kč
    • Rychlý schvalovací proces bez potřeby osobních dokladů
  • Jak PlatímPak funguje

    Je to jednoduché a využití služby vás nic nestojí.


    • Vyberte si platební metodu PlatímPak
    • Zadejte minimum údajů
    • Rychlé schvalování do desítek vteřin
    • My za vás zaplatíme e-shopu
    • Vy dostanete zboží, které si můžete vyzkoušet
    • Zboží buď vrátíte, nebo nám ho zaplatíte (do 30 dnů)
  • Bezpečnost

    Zabezpečení dat vyhovuje požadavkům bankovních institucí.


    • Vaše osobní údaje jsou chráněny podle bankovních standardů
    • Jsme banka s licencí a pod dohledem ČNB
    • Splňujeme extrémně vysoké standardy v oblasti IT a Data Security
    • Služba běží na našich serverech


  • PlatímPak ve vašem e-shopu

    Dopřejte svým zákazníkům platit později.


    • Zvýšení konverze bez rizika nezaplacení zákazníkem
    • Implementace a provoz je zcela zdarma
    • Přehledné zobrazení a administrace objednávek
    • Jednoduchá implementace jako u jiných platebních bran

    Chcete vědět, jak PlatímPak přidat do svého e-shopu? Kontaktujte nás na e-mailu info@platimpak.cz.


    • Často kladené dotazy

      Pokud nenajdete odpověď na svoji otázku níže, neváhejte nás kontaktovat na Klientském centru na telefonním čísle 222 010 222

      • Co je PlatímPak?

      Je to odložená platba objednávky v e-shopu o 30 dnů. Platba je poskytovaná Equa bank.

      • Jaký je můj finanční limit na objednávku?

      Můžete nakoupit zboží až do výše 25 000 Kč.

      • Kolikrát mohu PlatímPak využít jako klient Equa bank?

      Jako klient Equa bank můžete PlatímPak využívat opakovaně bez omezení.

      • Kolikrát mohu PlatímPak využít, pokud nejsem klient Equa bank?

      Pokud nejste klientem Equa bank, může využít PlatímPak nejvýše 10x během kalendářního roku v celkové částce nepřesahující limit 50 000 Kč a v jednu chvíli můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.

      • Budete mě informovat, kdy a jak mám zaplatit objednávku?

      Ano, ihned po schválení žádosti vám zašleme potvrzení a instrukce e-mailem.

      • Kde najdu přehled objednávek?

      Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na Profil zákazníka najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Equa bank v internetovém bankovnictví pod záložkou „Půjčky a kontokorent / Odložené platby“.

      • Jaké jsou poplatky za platbu přes PlatímPak?

      Využití odložené platby PlatímPak je zcela zdarma.

      • Co se stane, když nestihnu uhradit objednávku do 30 dnů?

      Nic se neděje, částku za objednávku si můžete jednoduše převést na pravidelné měsíční splátky tak, aby to vyhovovalo vám.

      • Je PlatímPak forma spotřebitelské půjčky?

      Ano, při volbě převodu objednávky na splátky nebo po uplynutí doby 30 dnů. Podmínky naleznete zde.

      • Jak rychle vidím, že proběhla platba za objednávku?

      E-shopu odesíláme platbu bezprostředně po tom, co schválíme vaši žádost o PlatímPak. Zároveň vám pošleme e-mail, že objednávka byla uhrazena.

      • Může dojít k zamítnutí platby přes PlatímPak?

      Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně.

      • Nemohu provést haléřovou platbu z mobilního bankovnictví Equa bank, co s tím?

      Zkuste poslat haléřovou platbu z internetového bankovnictví Equa bank, nebo k ověření využijte účet u jiné banky.

      • Nemohu uhradit objednávku z mobilního bankovnictví Equa bank, co s tím?

      Můžete zaplatit z internetového bankovnictví Equa bank nebo si stačí pohlídat dostatek financí na vašem běžném účtu a my si částku za objednávku v den splatnosti odečteme.

      • Je PlatímPak optimalizovaná pro použití přes mobilní zařízení?

      Ano, PlatímPak je „mobile friendly“. Využít službu tak můžete na všech zařízeních s novější verzí Android a iOS.

      • Zrušil jsem objednávku na e-shopu, co mám dělat nyní?

      Pokud jsme Vám odloženou platbu ještě neschválili a Vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud jsme za Vás nákup již uhradili, tak po zrušení objednávky nám e-shop vrátí peníze, opět se nic neděje. V obou případech se o nic nemusíte starat.

      • Zrušil jsem objednávku a e-shop mi vrátil peníze. Co s nimi mám dělat?

      V takovém případě nám peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo také ve Smlouvě.

      • Zrušil jsem část objednávky na e-shopu, co mám dělat nyní?

      Tyto případy se snažíme s e-shopem vyřídit bez Vaší asistence. Pokud část Vaší objednávky vrátíte, tak nám e-shop částku za část zrušené objednávky pošle zpět. Pokud e-shop peníze pošle omylem Vám, tak nám peníze pošlete dle platebních údajů ze Smlouvy.

      • Co mám dělat, když mi zboží nedorazilo?

      Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím na e-shop, kde jste zboží koupili.

      • Co když budu chtít zboží vrátit?

      Zboží vracíte napřímo e-shopu, ve kterém jste nakupovali, spojte se proto přímo s ním.

      • Nákup mi přišel později, než měl. Kolik mám času na zaplacení?

      Na zaplacení máte z pravidla 30 dní ode dne schválení odložené platby PlatímPak. V případě zpoždění doručení Vaší objednávky se obracejte přímo na e-shop.

      • Nejsem občanem ČR. Mohu také využít platbu PlatímPak?

      Samozřejmě, odloženou platbu PlatímPak může využít kdokoliv starší 18 let.

      • Kdy mi bude zboží doručeno?

      Informaci o datu doručení Vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.

      • Proč se musím ověřit?

      Ověření identity vyžadujeme u uživatelů / zákazníků, kteří nejsou klienty Equa bank a vyžadujeme ho pouze při první žádosti, případně pokud použijete jiný autorizační telefon.

      • Za jak dlouho zpracujete haléřovou platbu? Nezruší mi e-shop zatím objednávku?

      Z pravidla nám haléřová platba přijde během jednoho pracovního dne – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky. K zrušení objednávky určitě nedojde.

      • Vrátíte mi můj haléř zpět? Co když jsem poslal omylem jinou částku?

      Samozřejmě. Platba slouží pouze k ověření Vaší identity. Ať už pošlete haléř nebo jakoukoliv libovolnou částku, tak Vám po ověření stejnou částku pošleme zpět na účet, ze kterého přišla.

      • Co když jsem splatil odloženou platbu jinou částkou – poslal jsem víc peněz?

      Nic se neděje. Přeplatek Vám zašleme na účet, ze kterého přišel. V případě, že máte více odložených plateb, tak přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb.

      • Proč mi byla zamítnuta další odložená platba?

      Pokud nejste klientem Equa bank, tak jste pravděpodobně narazili na limit používání odložené platby a to buď, že nemáte splacenou předešlou platbu, během kalendářního roku jste již desetkrát použili naši službu nebo jste překročili roční limit 50 000,-.

      Pokud jste klientem, zkontrolujte v IB nebo Profilu zákazníka, jestli nejste u jedné či více předešlých plateb po splatnosti.

      • Kdy e-shop odesílá moji objednávku?

      Zpravidla e-shop odesílá zboží bez zbytečného odkladu co nejdříve po obdržení částky od nás. Pro termín odeslání se prosím obraťte přímo na e-shop.

      • Co dělat, když při vyhodnocování žádosti dojde k výpadku elektřiny/internetu?

      Když Vám v následujících pár minutách přijde e-mail s vyhodnocením, tak jsme to stihli a nic se neděje. Pokud Vám žádný e-mail nepřijde, tak došlo k přerušení a Vaše objednávka službou PlatímPak nebyla uhrazena.

      • Chtěl jsem se ověřit přes bankovní účet a omylem jsem zavřel prohlížeč. Co mám dělat?

      Nemusíte mít obavy, ve Vaší e-mailové schránce najdete informace o tom, jak v ověření pokračovat.

      • Chtěl jsem se ověřit na pobočce, ale nemám s sebou občanský průkaz – můžu se i přes to ověřit?

      Pro ověření Vaší identity potřebujeme porovnat údaje v občanském průkazu s údaji ve Vaší žádostí. Vezměte si prosím občanský průkaz s sebou na pobočku.

      • Chci se ověřit přes bankovní účet, ale v seznamu bank není ta moje. Co teď?

      Pokud nemůžete najít v číselníku bank tu Vaši, nic se neděje – zatím Vaše banka nepodporuje otevřené bankovnictví. Využijte pro to prosím haléřovou platbu nebo se stavte na pobočce.

      • Nepodařilo se ověřit moji totožnost přes bankovní účet – proč?

      Pokud Vám během ověřování vyskočí chyba „Něco se nepovedlo“ tak to zkuste za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou z ověřovacích metod.

      • V žádosti jsem zvolil jinou pobočku, než na kterou se chci jít teď ověřit. Je to problém?

      Problém to určitě není. Využít můžete jakoukoliv pobočku – nezapomeňte s sebou občanský průkaz, bez kterého to nepůjde.

      • Jsem klientem Equa bank a přesto po mě chcete ověření. Proč?

      Pravděpodobně jste v žádosti o odloženou platbu využili jiné telefonní číslo, než které máte v bance vedené jako autorizační/kontaktní.

      • E-mail s vyhodnocením žádosti mi nepřišel na e-mail, který jsem vyplnil v e-shopu.

      V žádosti jsme Vás rozpoznali jako klienta Equa bank, proto vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud však klientem nejste a přesto Vám žádný e-mail nepřišel, tak nás prosím kontaktujte na lince 222 010 222.

      • Je k využití PlatímPak mít třeba založený běžný účet u Equa bank?

      K využití služby nemusíte mít založený běžný účet.