Jak se přihlásit do internetového bankovnictví s mobilní aplikací
Nechcete pokaždé vypisovat heslo a SMS kód? Stačí používat mobilní aplikaci a nastavit si v ní autorizační telefon pro ověřování.
Budete zadávat jen přihlašovací číslo a stejně tak, jak se přihlašujete do mobilní aplikace, potvrdíte notifikaci na mobilu. Návod, jak nastavita autorizační telefon najdete níže na stránce v sekci Často kladené dotazy.
Pokud naši aplikaci ještě nemáte nainstalovanou, získáte ji v Google Play nebo App Store.
Potvrzení v mobilní aplikaci nastavíte zároveň pro přihlášení, potvrzení tuzemských převodů a online plateb kartou.
Podívejte se níže na podrobný návod na přihlášení do internetového bankovnictví:
Poznámka: Pokud vám SMS nedorazila, zkontrolujte Přihlašovací číslo, které můžete opravit. Po vypršení limitu pro přihlášení, se na obrazovce objeví tlačítko "Poslat nový SMS kód". SMS kód si můžete poslat znovu přes odkaz „Nic mi nepřišlo“.
Dostali jste od nás e-mailem Přihlašovací číslo a dočasné Heslo? Podívejte se, jak se přihlásit do internetového bankovnictví:
Poznámka: Heslo je vygenerováno pouze jako dočasné na 30 dní. Slouží k prvnímu přihlášení, během kterého si Heslo změníte a nastavíte vlastní trvalé Heslo.
Vaše nové trvalé Heslo je nyní nastaveno. Můžete začít zadávat platby, nastavit si platební kartu, začít využívat mobilní aplikaci a další.
NÁŠ TIP: S Přihlašovacím číslem a trvalým Heslem nyní můžete začít využívat i naši mobilní aplikaci Equa bank pro Android a iOS. Stáhněte si ji ze svého Google Play nebo App Store.
Narazili jste při přihlašování na jeden z těchto problémů?
Jak nastavím svůj telefon jako autorizační?
V záložce s vaším jménem v mobilní aplikaci najděte záložku „Nastavení“ a v sekci „Zabezpečení“ klikněte na řádek „Nastavit autorizační telefon“ a zvolte svůj mobil jako autorizační. Jakmile nastavení potvrdíte, můžete způsob autorizace používat pro přihlášení a autorizaci tuzemských plateb v internetovém bankovnictví a k potvrzení online plateb kartou.
Co dělat, když…
O nové přihlašovací údaje zažádáte na stránce Vstup do internetového bankovnictví kliknutím na Nepamatuji si číslo / Nepamatuji si heslo. Stačí zadat e-mailovou adresu, kterou máte v bance nastavenou a vaše rodné číslo.
Také můžete kontaktovat klientské centrum na telefonní lince +420 222 010 222 nebo navštívit kteroukoliv z našich poboček
Telefonní číslo pro autorizační SMS kódy změníte na kterékoliv z poboček nebo když zavoláte na klientského centrum jako ověřený klient. E-mailovou adresu můžete navíc změnit také v internetovém bankovnictví.
Nenašli jste tu pravou odpověď nebo vás zajímá cokoliv dalšího? Navštivte naši pobočku nebo kontaktujte naše klientské centrum.