Připravte si mobil a jdeme na přihlášení

  • Jak se přihlásit do internetového bankovnictví s mobilní aplikací

    Nechcete pokaždé vypisovat heslo a SMS kód? Stačí používat mobilní aplikaci a nastavit si v ní preferované zařízení pro ověřování.

    ​​​​​​Budete zadávat jen přihlašovací číslo a stejně tak, jak se přihlašujete do mobilní aplikace, potvrdíte notifikaci na mobilu. Návod, jak nastavit preferované zařízení najdete níže na stránce v sekci Často kladené dotazy.

    Pokud naši aplikaci ještě nemáte nainstalovanou, získáte ji v Google Play nebo App Store.

    Potvrzení v mobilní aplikaci nastavíte zároveň pro přihlášení, potvrzení tuzemských převodů a online plateb kartou.

  • Jak se přihlásit do internetového bankovnictví heslem a SMS kódem

    Podívejte se níže na podrobný návod na přihlášení do internetového bankovnictví:

    1. V prvním kroku vyplňte Přihlašovací číslo a klikněte na tlačítko "Pokračovat".

    2. Ve druhém kroku vyplňte do pole "Heslo" vaše Heslo pro přihlašování do internetového bankovnictví a do pole "SMS kód" napište SMS kód, který jsme vám mezitím zaslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Přihlásit".

    Poznámka: Pokud vám SMS nedorazila, zkontrolujte Přihlašovací číslo, které můžete opravit. Po vypršení limitu pro přihlášení, se na obrazovce objeví tlačítko "Poslat nový SMS kód". SMS kód si můžete poslat znovu přes odkaz „Nic mi nepřišlo“. 

  • Jsem novým klientem nebo mám nově vygenerované přihlašovací údaje

    Dostali jste od nás e-mailem Přihlašovací číslo a dočasné Heslo? Podívejte se, jak se přihlásit do internetového bankovnictví:

    1. V prvním kroku zadejte Přihlašovací číslo, které jsme vám zaslali e - mailem a klikněte na tlačítko "Pokračovat".

    2. Ve druhém kroku zadejte do pole "Heslo" dočasné Heslo, které jsme Vám poslali do e-mailu a do pole "SMS kód" také kód z SMS, který jsme vám mezitím poslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Přihlásit".



      Poznámka: Heslo je vygenerováno pouze jako dočasné na 30 dní. Slouží k prvnímu přihlášení, během kterého si Heslo změníte a nastavíte vlastní trvalé Heslo.

    3. Ve třetím kroku vyplňte vámi zvolené Heslo, které chcete používat pro pravidelné přihlašování do internetového bankovnictví. Toto Heslo potvrďte ve druhém poli s názvem "Opakujte heslo". Poté klikněte na tlačítko "Změnit heslo".

    4. Ve čtvrtém kroku vyplňte SMS kód, který jsme vám zaslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Potvrdit změnu".

    Vaše nové trvalé Heslo je nyní nastaveno. Můžete začít zadávat platby, nastavit si platební kartu, začít využívat mobilní aplikaci a další.

    NÁŠ TIP: S Přihlašovacím číslem a trvalým Heslem nyní můžete začít využívat i naši mobilní aplikaci Equa bank pro Android a iOS. Stáhněte si ji ze svého Google Play nebo App Store.

  • Často kladené dotazy

    Narazili jste při přihlašování na jeden z těchto problémů?

    • Jak nastavím svůj telefon jako preferované zařízení?

      V záložce s vaším jménem v mobilní aplikaci najděte záložku „Nastavení“ a v sekci „Zabezpečení“ klikněte na řádek „Nastavit preferovaný telefon“ a zvolte svůj mobil jako preferovaný. Jakmile nastavení potvrdíte, můžete způsob autorizace používat pro přihlášení a autorizaci tuzemských plateb v internetovém bankovnictví a k potvrzení online plateb kartou.

      Co dělat, když…

    • …jsem si zablokoval/a přístup do internetového bankovnictví?
      Pokud zadáte pětkrát po sobě nesprávné heslo nebo SMS kód, bude váš přístup dočasně zablokován do konce toho dne. Pokud potřebujete přístup odblokovat dříve, volejte naše klientské centrum na +420 222 010 222 nebo navštivte kteroukoliv z našich poboček.
    • …nemám nebo si nepamatuji přihlašovací údaje?

      O nové přihlašovací údaje zažádáte na stránce Vstup do internetového bankovnictví kliknutím na Nepamatuji si číslo / Nepamatuji si heslo. Stačí zadat e-mailovou adresu, kterou máte v bance nastavenou a vaše rodné číslo.

      Také můžete kontaktovat klientské centrum na telefonní lince +420 222 010 222 nebo navštívit kteroukoliv z našich poboček

    • …jsem si změnil/a telefonní číslo nebo e-mail?

      Telefonní číslo pro autorizační SMS kódy změníte na kterékoliv z poboček nebo když zavoláte na klientského centrum jako ověřený klient. E-mailovou adresu můžete navíc změnit také v internetovém bankovnictví.

    • …jsem ztratil/a mobilní telefon?
      Preferované zařízení můžete odstranit osobně na pobočce nebo telefonicky na klientském centru. O vaše finance se bát nemusíte. Každé přihlášení a potvrzení v aplikaci je potřeba potvrdit kódem, který znáte pouze vy nebo vašimi biometrickými údaji. S pátým neúspěšným zadáním kódu se aplikace odpáruje.

    • …nemám preferované zařízení po ruce?
      Při každém přihlášení můžete zvolit autorizaci heslem a SMS kódem, i když máte nastavené preferované zařízení.

    Nenašli jste tu pravou odpověď nebo vás zajímá cokoliv dalšího? Navštivte naši pobočku nebo kontaktujte naše klientské centrum.




Kontaktujte mě

Údaje použijeme pouze k Vašemu oslovení.
Memorandum pro zpracování osobních údajů.