Připravte si mobil a jdeme na přihlášení

  • Jak se nově přihlásit do internetového bankovnictví

    Podívejte se níže na podrobný návod nového způsobu přihlášení do internetového bankovnictví:

    1. V prvním kroku vyplňte Přihlašovací číslo a klikněte na tlačítko "Pokračovat".

    2. Ve druhém kroku vyplňte do pole "Heslo" vaše Heslo pro přihlašování do internetového bankovnictví a do pole "SMS kód" napište SMS kód, který jsme vám mezitím zaslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Přihlásit".

    Poznámka: Pokud vám SMS nedorazila, zkontrolujte Přihlašovací číslo, které můžete opravit. Pokud vypršel limit pro přihlášení, objeví se na obrazovce tlačítko "Poslat nový SMS kód". SMS kód si můžete poslat znovu přes odkaz „Nic mi nepřišlo“ . 

  • Jsem novým klientem nebo mám nově vygenerované přihlašovací údaje

    Dostali jste od nás e-mailem Přihlašovací číslo a dočasné Heslo? Podívejte se, jak se přihlásit do internetového bankovnictví:

    1. V prvním kroku zadejte Přihlašovací číslo, které jsme vám zaslali e - mailem a klikněte na tlačítko "Pokračovat".

    2. Ve druhém kroku zadejte do pole "Heslo" dočasné Heslo, které jsme Vám poslali do e-mailu a do pole "SMS kód" také kód z SMS, který jsme vám mezitím poslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Přihlásit".



      Poznámka: Heslo je vygenerováno pouze jako dočasné. Slouží k jednorázovému přihlášení, které si během prvního přihlášení musíte změnit a nastavit tak Heslo trvalé.

    3. Ve třetím kroku vyplňte vámi zvolené Heslo, které chcete používat pro pravidelné přihlašování do internetového bankovnictví. Toto Heslo potvrďte ve druhém poli s názvem "Opakujte heslo". Poté klikněte na tlačítko "Změnit heslo".

    4. Ve čtvrtém kroku vyplňte SMS kód, který jsme vám zaslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Potvrdit změnu".

    Vaše nové trvalé Heslo je nyní nastaveno a můžete začít zadávat platby, nastavit si platební karty, parametry internetového bankovnictví a další.

    NÁŠ TIP: S Přihlašovacím číslem a trvalým Heslem nyní můžete začít využívat i naši mobilní aplikaci Equa bank pro Android a iOS. Stáhněte si ji ze svého Google Play nebo App Store.

  • Máte problémy s přihlášením?

    Narazili jste při přihlašování na jeden z těchto problémů?

    • Zablokoval/a jsem si přístup do internetového bankovnictví.
    • Nemám nebo si nepamatuji přihlašovací údaje.
    • Změnilo se mi telefonní číslo mobilního telefonu.
    • Ztratil/a jsem mobilní telefon.
    • Změnil/a jsem si e-mailovou adresu.

    Pak máte několik možností:

    1. Zastavit se na některé z našich poboček.
    2. Zavolat na naše Klientské centrum na telefonní číslo 222 010 222, kde vám s problémy rádi pomohou.
    3. Nebo nám zanechte kontakt a my se vám ozveme, jakmile to bude možné.

Kontaktujte mě

Údaje použijeme pouze k Vašemu oslovení.
Memorandum pro zpracování osobních údajů.