Připravte si mobil a jdeme na přihlášení

  • Jak se nově přihlásit do internetového bankovnictví

    Podívejte se níže na podrobný návod nového způsobu přihlášení do internetového bankovnictví:

    1. V prvním kroku vyplňte Přihlašovací číslo a klikněte na tlačítko "Přihlásit ".


    2. Ve druhém kroku vyplňte do pole "Heslo" vaše Heslo pro přihlašování do internetového bankovnictví a do pole "Autorizační kód" napište Autorizační kód, který jsme vám mezitím zaslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Přihlásit".

    Poznámka:​​​​​​​ Pokud vám SMS nedorazila, zkontrolujte Přihlašovací číslo. Pokud vypršela její platnost, objeví se na obrazovce tlačítko "Poslat nový autorizační kód".  

  • Jsem novým klientem nebo mám nově vygenerované přihlašovací údaje

    Dostali jste od nás e-mailem Přihlašovací číslo a dočasné Heslo? Podívejte se, jak se přihlásit do internetového bankovnictví:

    1. V prvním kroku zadejte Přihlašovací číslo, které jsme vám zaslali e - mailem a klikněte na tlačítko "Přihlásit".


    2. Ve druhém kroku zadejte do pole "Heslo" dočasné Heslo, které jsme Vám poslali do e-mailu a do pole "Autorizační kód" také Autorizační kód z SMS, který jsme vám mezitím poslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Přihlásit".



      Poznámka: Heslo je vygenerováno pouze jako dočasné. Slouží k jednorázovému přihlášení, které si během prvního přihlášení musíte změnit a nastavit tak Heslo trvalé.

    3. Ve třetím kroku vyplňte vámi zvolené Heslo, které chcete používat pro pravidelné přihlašování do internetového bankovnictví. Toto Heslo potvrďte ve druhém poli s názvem "Opakujte heslo". Poté klikněte na tlačítko "Uložit nastavení".


    4. Ve čtvrtém kroku klikněte na pole "Vygenerovat nový autorizační kód", abyste mohli do pole "Heslo" a "Autorizační kód" začít psát.

    5. V pátém kroku vyplňte nejprve dočasné Heslo do pole "Heslo", které jsme vám zaslali e - mailem a poté do pole "Autorizační kód" vyplňte Autorizační kód, který jsme vám zaslali na váš mobilní telefon. Poté klikněte na tlačítko "Potvrdit".


    Vaše nové trvalé Heslo je nyní nastaveno a můžete začít zadávat platby, nastavit si platební karty, parametry internetového bankovnictví a další.

    NÁŠ TIP: S Přihlašovacím číslem a trvalým Heslem nyní můžete začít využívat i naši mobilní aplikaci Equa bank pro Android a iOS. Stáhněte si ji ze svého Google Play nebo App Store.

  • Máte problémy s přihlášením?

    Narazili jste při přihlašování na jeden z těchto problémů?

    • Zablokoval/a jsem si přístup do internetového bankovnictví.
    • Nemám nebo si nepamatuji přihlašovací údaje.
    • Změnilo se mi telefonní číslo mobilního telefonu.
    • Ztratil/a jsem mobilní telefon.
    • Změnil/a jsem si e-mailovou adresu.

    Pak máte několik možností:

    1. Zastavit se na některé z našich poboček.
    2. Zavolat na naše Klientské centrum na telefonní číslo 222 010 222, kde vám s problémy rádi pomohou.
    3. Nebo nám zanechte kontakt a my se vám ozveme, jakmile to bude možné.

Kontaktujte mě

Údaje použijeme pouze k Vašemu oslovení.
Memorandum pro zpracování osobních údajů.