Aktuální informace

V Equa bank jsme tu pro vás. Jsme připraveni vám pomoci v této mimořádné a nelehké situaci. Většinu našich produktů a služeb si můžete sjednat či obsluhovat online. Fungujeme samozřejmě ale i na pobočkách. Aktuální seznam poboček včetně pracovní doby najdete našem webu.

  • Naše produkty i služby jsou vám k dispozici online

    Potřebuji nutně provést platební transakci. Co mám dělat?

    Pokud jste náš klient, tak naprostou většinu finančních transakcí zvládnete provést online ve svém internetovém bankovnictví nebo v mobilní aplikaci, kde můžete provádět domácí i zahraniční platební příkazy, ověřovat zůstatky, zřídit si půjčku, požádat a aktivovat platební kartu atd. K dispozici jsou vám samozřejmě i operátoři našeho Klientského centra, které můžete kontaktovat telefonicky či prostřednictvím chatu a e-mailu.

    Je možné si i nyní založit účet u Equa bank?

    Pokud ještě nejste náš klient, účet si snadno otevřete online. Budete potřebovat pouze dva doklady totožnosti a na konci žádosti stačí, když pošlete ověřovací jednokorunovou platbu z účtu z jiné banky. Účet máte založený za pár minut a můžete ho otevřít klidně i z pohodlí vašeho domova. 

  • Aktuální provoz našich poboček

    Kde najdu nejbližší otevřenou pobočku?

    Seznam všech našich poboček najdete na našem webu. Většina našich poboček, včetně těch v obchodních centrech, je nyní otevřena ve všední dny od 9 do 17 hodin. U každé pobočky najdete také telefonní číslo, na které můžete zavolat a naši bankéři vám velmi rádi pomohou také po telefonu.

    Musím si vzít roušku, když se chystám k vám na pobočku?

    Respektujeme doporučení vlády a chceme vás ubezpečit, že naší nejvyšší prioritou je ochrana zdraví a bezpečnost vás i našich zaměstnanců. Rádi bychom vás proto požádali, abyste při vstupu na pobočku měli zakrytá ústa a nos. Zároveň prosím dodržujte odstup alespoň dvou metrů mezi zaměstnanci pobočky a ostatními klienty

    Naše produkty a služby jsou vám samozřejmě k dispozici také online. Naprostou většinu finančních transakcí zvládnete provést online ve svém internetovém bankovnictví nebo v mobilní aplikaci. 

    Jsou v provozu všechny vaše bankomaty nebo je tam omezený provoz?

    Samozřejmě. Naše bankomaty jsou nadále v provozu a řídí se otevírací dobou poboček, která je nyní většinou omezena na všední dny od 9 do 17 hodin. Mimo našich 16 bankomatů s možností vkladu si můžete i nadále zdarma vybrat hotovost z více než 5000 bankomatů všech bank po celé ČR.

  • Klientské centrum

    Nemohu se dovolat na vaše Klientské centrum. Máte omezený provoz?

    Momentálně se můžete setkat s občasnými výpadky na straně poskytovatele telekomunikačních služeb z důvodu přetížení sítě, a proto se někteří z vás nemohou na naše Klientské centrum dovolat. Rádi bychom vás však ujistili, že kolegové na Klientském centru fungují v plném provozu každý den od 8 do 20 hodin a snaží se zodpovědět vaše dotazy, jak nejrychleji je to možné. Můžete nás kontaktovat také prostřednictvím e-mailu na klientske.centrum@equabank.cz. Děkujeme za vaši trpělivost.

  • Bezpečnostní zásady a doporučení

    Je bezpečné platit na internetu?

    Ano, ale nejen v této situaci, v jaké se nyní nacházíme, je nutné dbát zásad bezpečného chování na internetu. Podívejte se na zásady používání internetového bankovnictví, nejčastější podvodné techniky nebo bezpečné používání platební karty.

    Je lepší nyní nakupovat a platit online?

    Určitě. Díky nařízené karanténě je nyní opravdu lepší zůstat doma a pokud možno všechny nákupy realizovat online na internetu. Nejjednodušší způsob, jak platit na internetu je pomocí naší mobilní aplikace. Stačí se běžným způsobem přihlásit do aplikace, mít nastavený preferovaný telefon pro potvrzování plateb a povolené oznámení z mobilní aplikace.

    Pokud používáte internetové bankovnictví, proběhne přihlášení a potvrzení plateb tak, jak jste zvyklí. Při přesměrování na platební bránu obchodníka během nákupu stačí, když platbu kartou potvrdíte autorizačním SMS kódem.

    Je lepší nyní v obchodě platit kartou bezkontaktně?

    Pokud musíte jít nakoupit do obchodu, doporučujeme využít možnosti platit naší bezkontaktní platební kartou, kterou stačí přiložit k platebnímu terminálu a nemusíte se dotýkat žádných tlačítek. Platit v obchodě můžete samozřejmě také pomocí mobilního telefonu nebo chytrých hodinek s Google Pay nebo Apple Pay.

  • Odklad splátek

    Připravili jsme pro vás přehled nejdůležitějších informací k odkladům splátek. Přečíst si je můžete zde.