Víme, že v životě ani v podnikání se nedá připravit na všechny mimořádné události. Pokud jste se v důsledku koronavirové pandemie a preventivních opatření, dostali do potíží, jsme připraveni vám tuto nelehkou situaci usnadnit jednoduchou obsluhou vašich účtů prostřednictvím internetového bankovnictví, možností odložení splátek vašich úvěrů nebo novým financováním ve spolupráci s ČMZRB.
Odložit si splátky úvěru u nás lze jedním ze dvou způsobů. Vyberte si ten, který vám více vyhovuje nebo se obraťte na svého firemního bankéře, který vám pomůže najít vhodné řešení. Podívejte se na detailní informace o odkladu splátek.
Provozní úvěr se zárukou ČMZRB COVID III
V Equa bank dlouhodobě spolupracujeme s ČMZRB a podpoříme vás provozním financováním s novou státní zárukou v programu COVID III. Bližší informace vám poskytnou naši firemní bankéři nebo Klientské centrum na 222 010 222.
Výhody
Pro koho je program určen?
Program je určen pro živnostníky a podniky do 500 zaměstnanců, jejichž ekonomické aktivity jsou omezeny v důsledku výskytu koronavirové pandemie a souvisejících preventivních opatření.
Provozní úvěr se zárukou ČMZRB COVID II
V Equa bank dlouhodobě spolupracujeme s ČMZRB a podpoříme vás provozním financováním s novou zárukou v programu COVID II. Bližší informace vám poskytnou naši firemní bankéři nebo Klientské centrum na 222 010 222.
První kolo přijímání žádostí bylo uzavřeno 3. 4. 2020. Další kolo bude vyhlášeno dle rozhodnutí Ministerstva průmyslu a obchodu. Jednotlivá kola přijímání žádostí o záruku jsou vyhlašována a uzavírána oznámením na webu www.cmzrb.cz.
Provozní úvěr se zárukou ČMZRB COVID Praha
V Equa bank dlouhodobě spolupracujeme s ČMZRB a podpoříme vás provozním financováním s novou zárukou v programu COVID Praha. Bližší informace vám poskytnou naši firemní bankéři nebo Klientské centrum na 222 010 222.
Výhody
ČMZRB ukončila příjem žádostí o záruku z důvodu naplnění kapacity programu.
Pokud jste náš klient, tak naprostou většinu finančních transakcí zvládnete provést online ve svém internetovém bankovnictví, kde můžete provádět domácí i zahraniční platební příkazy, ověřovat zůstatky, požádat a aktivovat platební kartu atd. K dispozici jsou vám samozřejmě i operátoři našeho Klientského centra, které můžete kontaktovat telefonicky či prostřednictvím chatu a e-mailu.
Pokud ještě nejste náš klient, účet si snadno otevřete online. Budete potřebovat doklad totožnosti a doklad opravňující k podnikání. Účet máte založený za pár minut a můžete ho otevřít klidně i z pohodlí vašeho domova či kanceláře.
Seznam všech našich poboček najdete na našem webu. U každé pobočky najdete také telefonní číslo, na které můžete zavolat a naši bankéři vám velmi rádi pomohou také po telefonu.
Respektujeme doporučení vlády a chceme vás ubezpečit, že naší nejvyšší prioritou je ochrana zdraví a bezpečnost vás i našich zaměstnanců. Rádi bychom vás proto požádali, abyste při setkání s bankéři měli zakrytá ústa a nos. Zároveň prosím dodržujte odstup alespoň dvou metrů mezi zaměstnanci pobočky a ostatními klienty.
Samozřejmě. Naše bankomaty jsou nadále v provozu a řídí se otevírací dobou poboček, která je nyní většinou omezena na všední dny od 9 do 17 hodin. Mimo našich 16 bankomatů s možností vkladu si můžete i nadále zdarma vybrat hotovost z více než 5000 bankomatů všech bank po celé ČR.
Momentálně se můžete setkat s občasnými výpadky na straně poskytovatele telekomunikačních služeb z důvodu přetížení sítě, a proto se někteří z vás nemohou na naše Klientské centrum dovolat. Rádi bychom vás však ujistili, že kolegové na Klientském centru fungují v plném provozu každý den od 8 do 20 hodin a snaží se zodpovědět vaše dotazy, jak nejrychleji je to možné. Můžete nás kontaktovat také prostřednictvím e-mailu na klientske.centrum@equabank.cz. Děkujeme za vaši trpělivost.
Ano, ale nejen v této situaci, v jaké se nyní nacházíme, je nutné dbát zásad bezpečného chování na internetu. Podívejte se na zásady používání internetového bankovnictví, nejčastější podvodné techniky nebo bezpečné používání platební karty.
Určitě. Díky nařízené karanténě je nyní opravdu lepší zůstat doma a pokud možno všechny nákupy realizovat online na internetu. Pokud používáte internetové bankovnictví, proběhne přihlášení a potvrzení plateb tak, jak jste zvyklí. Při přesměrování na platební bránu obchodníka během nákupu stačí, když platbu kartou potvrdíte autorizačním SMS kódem.
Doporučujeme využít možnosti platit naší bezkontaktní platební kartou, kterou stačí přiložit k platebnímu terminálu. Platit v obchodě můžete samozřejmě také pomocí mobilního telefonu nebo chytrých hodinek s Google Pay nebo Apple Pay.