Důležité informace pro vaše podnikání 

  • Jsme tu pro vás

    Víme, že v životě ani v podnikání se nedá připravit na všechny mimořádné události. Pokud jste se v důsledku koronavirové pandemie a preventivních opatření, dostali do potíží, jsme připraveni vám tuto nelehkou situaci usnadnit jednoduchou obsluhou vašich účtů prostřednictvím internetového bankovnictví, možností odložení splátek vašich úvěrů nebo novým financováním ve spolupráci s ČMZRB.  

  • Odklad splátek

    Odložit si splátky úvěru u nás lze jedním ze dvou způsobů. Vyberte si ten, který vám více vyhovuje nebo se obraťte na svého firemního bankéře, který vám pomůže najít vhodné řešení. Podívejte se na detailní informace o odkladu splátek.

  • Provozní úvěr se zárukou ČMZRB COVID III

    V Equa bank dlouhodobě spolupracujeme s ČMZRB a podpoříme vás provozním financováním s novou státní zárukou v programu COVID III. Bližší informace vám poskytnou naši firemní bankéři nebo Klientské centrum na 222 010 222. 

    Výhody

    • záruka za provozní úvěry – úvěr musí být výhradně provozního charakteru na financování provozních výdajů klienta např. mzdy, nájemné, platby za energie, úhrada dodavatelsko-odběratelských faktur, pořízení zásob, materiálu apod.
    • splatnost úvěru až 3 roky
    • výše úvěru až 50 000 000 Kč
    • záruka ČMZRB až do výše 80 % jistiny úvěru pro žadatele s více než 250 a maximálně 500 zaměstnanci nebo do výše 90 % jistiny úvěru pro žadatele s nejvýše 250 zaměstnanci
    • pro projekty realizované na celém území ČR
    • úvěr i záruku vyřídíte kompletně s námi, již nemusíte žádat v ČMZRB

    Pro koho je program určen?

    Program je určen pro živnostníky a podniky do 500 zaměstnanců, jejichž ekonomické aktivity jsou omezeny v důsledku výskytu koronavirové pandemie a souvisejících preventivních opatření.


    Seznam příjemců záruky zaručené státem

  • Úvěr ČMZRB COVID I

    Příjem žádostí o bezúročný úvěr COVID I byl pozastaven. Pokud využíváte firemní úvěr od Equa bank a potřebujete získat souhlas s úvěrem u ČMZRB, obraťte se na svého firemního bankéře.
  • Provozní úvěr se zárukou ČMZRB COVID II

    V Equa bank dlouhodobě spolupracujeme s ČMZRB a podpoříme vás provozním financováním s novou zárukou v programu COVID II. Bližší informace vám poskytnou naši firemní bankéři nebo Klientské centrum na 222 010 222.

    Výhody
    • záruka za provozní úvěry – úvěr musí být výhradně provozního charakteru na financování provozních výdajů klienta např. mzdy, nájemné, platby za energie, úhrada dodavatelsko-odběratelských faktur, pořízení zásob, materiálu apod.  
    • provozní úvěr na míru záruce ČMZRB COVID II
    • splatnost 3 roky
    • výše úvěru až 15 000 000 Kč
    • záruka ČMZRB až do výše 80 % jistiny úvěru
    • finanční příspěvek od ČMZRB na úhradu úroků až do výše 1 000 000 Kč
    • pouze pro projekty realizované na území ČR, mimo hlavní město Praha

    První kolo přijímání žádostí bylo uzavřeno 3. 4. 2020. Další kolo bude vyhlášeno dle rozhodnutí Ministerstva průmyslu a obchodu. Jednotlivá kola přijímání žádostí o záruku jsou vyhlašována a uzavírána oznámením na webu www.cmzrb.cz. ​​​​​​​​​​​​​​

  • Provozní úvěr se zárukou ČMZRB COVID Praha

    V Equa bank dlouhodobě spolupracujeme s ČMZRB a podpoříme vás provozním financováním s novou zárukou v programu COVID Praha. Bližší informace vám poskytnou naši firemní bankéři nebo Klientské centrum na 222 010 222.

    Výhody

    • záruka za provozní úvěry – úvěr musí být výhradně provozního charakteru na financování provozních výdajů klienta např. mzdy, nájemné, platby za energie, úhrada dodavatelsko-odběratelských faktur, pořízení zásob, materiálu apod.  
    • provozní úvěr na míru záruce ČMZRB COVID Praha
    • splatnost 3 roky
    • výše úvěru až 15 000 000 Kč
    • záruka ČMZRB až do výše 80 % jistiny úvěru
    • finanční příspěvek od ČMZRB na úhradu úroků až do výše 1 000 000 Kč
    • pouze pro projekty realizované na území hlavního města Prahy

    ​​​​​​​ČMZRB ukončila příjem žádostí o záruku z důvodu naplnění kapacity programu.

  • Naše služby i produkty jsou vám k dispozici online

    Potřebuji nutně provést platební transakci. Co mám dělat?

    Pokud jste náš klient, tak naprostou většinu finančních transakcí zvládnete provést online ve svém internetovém bankovnictví, kde můžete provádět domácí i zahraniční platební příkazy, ověřovat zůstatky, požádat a aktivovat platební kartu atd. K dispozici jsou vám samozřejmě i operátoři našeho Klientského centra, které můžete kontaktovat telefonicky či prostřednictvím chatu a e-mailu.

    Je možné si i nyní založit firemní účet u Equa bank?

    Pokud ještě nejste náš klient, účet si snadno otevřete online. Budete potřebovat doklad totožnosti a doklad opravňující k podnikání. Účet máte založený za pár minut a můžete ho otevřít klidně i z pohodlí vašeho domova či kanceláře.

  • Aktuální provoz našich poboček pro firemní klienty

    Kde najdu nejbližší otevřenou pobočku?

    Seznam všech našich poboček najdete na našem webu. U každé pobočky najdete také telefonní číslo, na které můžete zavolat a naši bankéři vám velmi rádi pomohou také po telefonu.

    Musím si vzít roušku, když se chystám na schůzku s bankéřem?

    Respektujeme doporučení vlády a chceme vás ubezpečit, že naší nejvyšší prioritou je ochrana zdraví a bezpečnost vás i našich zaměstnanců. Rádi bychom vás proto požádali, abyste při setkání s bankéři měli zakrytá ústa a nos. Zároveň prosím dodržujte odstup alespoň dvou metrů mezi zaměstnanci pobočky a ostatními klienty

    Jsou v provozu všechny vaše bankomaty nebo je tam omezený provoz?

    Samozřejmě. Naše bankomaty jsou nadále v provozu a řídí se otevírací dobou poboček, která je nyní většinou omezena na všední dny od 9 do 17 hodin. Mimo našich 16 bankomatů s možností vkladu si můžete i nadále zdarma vybrat hotovost z více než 5000 bankomatů všech bank po celé ČR.

  • Klientské centrum

    Nemohu se dovolat na vaše Klientské centrum. Máte omezený provoz?

    Momentálně se můžete setkat s občasnými výpadky na straně poskytovatele telekomunikačních služeb z důvodu přetížení sítě, a proto se někteří z vás nemohou na naše Klientské centrum dovolat. Rádi bychom vás však ujistili, že kolegové na Klientském centru fungují v plném provozu každý den od 8 do 20 hodin a snaží se zodpovědět vaše dotazy, jak nejrychleji je to možné. Můžete nás kontaktovat také prostřednictvím e-mailu na klientske.centrum@equabank.cz. Děkujeme za vaši trpělivost.

  • Bezpečnostní zásady a doporučení

    Je bezpečné platit na internetu?

    Ano, ale nejen v této situaci, v jaké se nyní nacházíme, je nutné dbát zásad bezpečného chování na internetu. Podívejte se na zásady používání internetového bankovnictví, nejčastější podvodné techniky nebo bezpečné používání platební karty.

    Je lepší nyní nakupovat a platit online?

    Určitě. Díky nařízené karanténě je nyní opravdu lepší zůstat doma a pokud možno všechny nákupy realizovat online na internetu. Pokud používáte internetové bankovnictví, proběhne přihlášení a potvrzení plateb tak, jak jste zvyklí. Při přesměrování na platební bránu obchodníka během nákupu stačí, když platbu kartou potvrdíte autorizačním SMS kódem.

    Je lepší nyní v obchodě platit kartou bezkontaktně?

    Doporučujeme využít možnosti platit naší bezkontaktní platební kartou, kterou stačí přiložit k platebnímu terminálu. Platit v obchodě můžete samozřejmě také pomocí mobilního telefonu nebo chytrých hodinek s Google Pay nebo Apple Pay.