Logo ke stažení
logo ve formátu PNG
logo ve formátu PDF
užití loga Equa bank - pravidla
Kontakt pro média
Markéta Dvořáčková
Head of PR & Internal Communications
marketa.dvorackova@equabank.cz
Bilanční suma přesáhla 55 miliard korun.
Equa bank má za sebou další úspěšný rok. Dynamicky rostla ve všech oblastech podnikání a koncem roku vykázala čistý konsolidovaný zisk ve výši 372 milionů korun, což představuje v meziročním srovnání trojnásobný nárůst. Růst bilanční sumy pokračoval dvojciferným tempem, meziročně vzrostla celková aktiva o 11 % a dosáhla téměř 56 miliard korun. Počet klientů se zvýšil o 20 % a koncem roku banka obsluhovala 367 tisíc klientů. Objem vkladů a úvěrů se zvýšil o 9 %. Nejvyšším tempem přitom rostly spotřebitelské půjčky, jejich objem vzrostl v meziročním srovnání o 25 %.
Mužům se do oslav nechce, ženy by naopak tento svátek rády slavily.
Svátek sv. Valentýna stále není Čechům vlastní. Letos ho s jistotou plánuje oslavit jen čtvrtina Čechů, další čtvrtina si stále není s oslavami jistá. Svátek si přitom našel větší oblibu u žen. 70 % z nich by tento svátek s drahou polovičkou rádo oslavilo. Jejich nadšení pro oslavy ale sdílí jen čtvrtina mužů. 40 % naopak přiznává, že kdyby záleželo pouze na nich, svátek by určitě neslavili. Vyplynulo to z tradičního valentýnského průzkumu Equa bank.
K zaplacení postačí přiložit mobilní telefon.
Equa bank právě spustila jednoduché platby prostřednictvím on-line platebního nástroje Google Pay. K zaplacení jednoduše postačí zaregistrovat platební kartu Equa bank do mobilní aplikace Google Pay. Pohodlně platit pak můžete nejen v kamenných obchodech, v eshopech nebo v aplikacích, ale také vybírat z bankomatů.
Vážení klienti,
věnujte prosím pozornost změnám ve zpracovávání plateb na konci roku 2018, provozní době Klientského centra a změnám otevírací doby na našich obchodních místech v době vánočních svátků 2018.
Hlavními důvody jsou nepotřebnost a obava z úniku dat, případně z obtěžování nevyžádanými marketingovými nabídkami.
Podle marketingového výzkumu Equa bank realizovaného výzkumnou agenturou STEM / MARK se každý druhý Čech staví negativně k možnosti využívat tzv. multibankovní mobilní aplikace. Ty umožňují ovládat více účtů vedených u více bank prostřednictvím jedné aplikace na mobilním zařízení. Pouze třetina Čechů se využívání multibankovní aplikace nebrání. Dalších 9 % respondentů na to nemá jasný názor a neví, zda by multibankovní mobilní aplikaci využilo.