Informace z banky a tiskové zprávy

Logo ke stažení
logo ve formátu PNG
logo ve formátu PDF
​​​​užití loga Equa bank - pravidla


Kontakt pro média 
Kateřina Petko
Head of PR & Internal Communications 
katerina.petko@equabank.cz

22. 12. 2020

On-line spoty Equa bank kombinují vánoční tradice a moderní design

Vánoční kampaň Equa bank využívá netradiční formát on-line spotů – vánočních momentek, které spojují současnou designovou tvorbu mladých umělců s motivy tradičních českých Vánoc. Na jejich přípravě se Equa bank spojila s týmem Czech Design Week.

Vánoční kampaň Equa bank se letos zaměřuje na tradice v kombinaci se současnou designovou tvorbou mladých českých tvůrců, kteří nadále udržují tradiční řemesla a pomáhají vytvářet současný design, jenž obstojí i v mezinárodním srovnání. Jejich výběr proběhl ve spolupráci s mezinárodní přehlídkou designové tvorby Czech Design Week.

On-line spoty Equa bank používá na sociálních sítích Facebook a Instagram v období od 16. prosince do 31. prosince.

Ve vánoční kampani vedle on-line spotů využívá Equa bank i TV sponzorské spoty v délce 14 sekund podporující službu odložené platby PlatímPak, které banka nasadila v prosinci na stanicích České televize.

Ve Vánočních momentkách (online spotech) Equa bank se vánoční tradice spojily s pracemi od studentů Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze: vázy sklářských výtvarníků Dominiky Petrtýlové a Františka Jungvirta a dřevěné hračky od designérky Kristýny Mikoláškové; ale také ručně řezané a malované figurky Tititi od Terezy Talichové či skleničky od sklářského výtvarníka a designéra Lukáše Jabůrka.

„V dnešní nelehké době je velmi důležité neopomenout kreativní tvorbu a pomoci mladému designu a studentům, které nejen koronavirus, ale i vládní opatření citelně zasáhly. Za Czech Design Week jsme pro Equa bank provedli kurátorský výběr tipů na designéry a umělce, jejichž tvorbu se vyplatí do budoucna sledovat,“ řekl ředitel Czech Design Week přehlídky Lukáš Pipek.

„Prostřednictvím on-line spotů chceme připomenout tradiční vánoční zvyky a tím i podstatu pravých českých Vánoc. Chceme lidem ukázat pohodu a atmosféru Vánoc, jaké možná prožívali jako malé děti.  Ke spolupráci na výrobě spotů jsme vedle týmu Czech Design Week přizvali i kameramana Davida Kašpárka, který významně přispěl k jejich špičkové kvalitě,“ řekl Daniel Šolc, manažer sociálních médií Equa bank.

„V rámci vánoční kampaně se klienti i fanoušci Equa bank  mohou těšit na soutěž o zajímavé ceny. Hravá soutěž vytvořená na platformě Messenger provede soutěžícího s pomocí interaktivního chatbota kvízem s vánoční tématikou,“ doplňuje Daniel Šolc, manažer sociálních médií Equa bank.