Informace z banky a tiskové zprávy

Logo ke stažení
logo ve formátu PNG
logo ve formátu PDF
​​​​užití loga Equa bank - pravidla


Kontakt pro média
Markéta Dvořáčková 
Head of PR & Internal Communications 
marketa.dvorackova@equabank.cz

17. 9. 2014

Equa bank se stala klientsky nejpřívětivější bankou roku!

Equa bank získala v soutěži Nejlepší banka 2014 první místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější banka roku. Cena Hospodářských novin se uděluje již šestým rokem a hodnotí stovky objektivních dat a ukazatelů u 21 retailových bank a všech pojišťoven v České republice.

Ocenění Klientsky nejpřívětivější banka roku získává banka, která vyniká mezi kritérii z klientského pohledu. Těmi jsou náklady na vedení účtu, sankční a mimořádné poplatky, sazby, poskytované produkty, poskytované služby, dostupnost a samozřejmě komunikace s klienty.

„Velice nás těší, že jsme získali prestižní cenu Klientsky nejpřívětivější banka roku. V Equa bank poskytujeme jednoduché, srozumitelné a cenově výhodné produkty. Jsme v jednání transparentní, našim klientům nabízíme vždy něco navíc. Samozřejmostí je pro nás neustálé vylepšování internetového a mobilního bankovnictví a všechny naše pobočky reflektují požadavky klientů na maximální kvalitu a efektivitu obsluhy a pohodlí,“ říká Petr Řehák, generální ředitel Equa bank.

Další z řady ocenění

Equa bank se stala vítězem v kategorii, kde je rozhodujícím kritériem postoj banky ke klientovi. Analytikové Hospodářských novin posuzovali, jakým způsobem komunikuje banka s klienty, zda mu nabízí nejvhodnější produkty a jaké jsou klientovy náklady na vedení běžného účtu. Hodnoceno bylo 21 bank. Equa bank tímto oceněním navazuje na nedávný úspěch v anketě Zlatá koruna, kde obdržela Cenu veřejnosti za produkt Běžný účet.

Cení se zejména výhodnost pro klienty

Cena Hospodářských novin Nejlepší banka roku se vyhlašuje pravidelně již od roku 2009. Kromě kategorie Klientsky nejpřívětivější banka 2014, soutěží banky v kategoriích Nejlepší banka a Bankovní inovátor roku.