Informace z banky a tiskové zprávy

Logo ke stažení
logo ve formátu PNG
logo ve formátu PDF
​​​​užití loga Equa bank - pravidla


Kontakt pro média
Markéta Dvořáčková 
Head of PR & Internal Communications 
marketa.dvorackova@equabank.cz

12. 1. 2017

Equa bank má přes čtvrt milionu klientů

V meziročním srovnání vzrostl počet klientů o 40 %. 

Equa bank dosáhla dalšího významného milníku a překonala hranici čtvrt milionu klientů. Meziročně vzrostl počet klientů o 40 %, tři čtvrtiny z nich přitom využívají banku aktivně. Klienti u Equa bank oceňují především transparentní a férový přístup a bezplatné služby a produkty, které banka neustále rozšiřuje. Před pár dny například doplnila své téměř kompletní portfolio úvěrových produktů o výhodný kontokorent s unikátním pojištěním. 
 

Equa bank je, co do počtu klientů, nejrychleji rostoucí bankou v České republice. Jen za loňský rok zvýšila jejich počet o 40 %.  Od počátku bylo naším cílem získávat především aktivní klienty, tedy ty, kteří nás budou opravdu využívat pro každodenní bankovní operace, nejenom pro zhodnocení úspor. A jsme rádi, že se nám tento záměr daří naplňovat. V současné době nás aktivně využívají tři čtvrtiny klientů. Jejich přízeň je pro nás motivací pro další rozvoj a rozšiřování služeb,“ uvedl Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

Klienti do Equa bank přicházejí převážně z tradičních bank. Každý šestý přitom využije Kodex mobility a nechá si převod bezplatně a bez dalších starostí zařídit. Jako nejčastější důvod pro změnu banky uvádějí klienti výši stávajících poplatků a neosobní přístup bank.