Informace z banky a tiskové zprávy

Logo ke stažení
logo ve formátu PNG
logo ve formátu PDF
​​​​užití loga Equa bank - pravidla


Kontakt pro média
Kateřina Petko
Head of PR & Internal Communications 
katerina.petko@equabank.cz

27. 7. 2020

Equa bank má již přes 450 tisíc klientů

Táhne jednoduché, uživatelsky příjemné digitální bankovnictví a bezplatné služby

Počet klientů Equa bank překonal v těchto dnech hranici 450 tisíc. V meziročním srovnání jde o 13 % nárůst. Téměř tři čtvrtiny klientů přitom využívají produkty a služby aktivně. Klienti u Equa bank oceňují především jednoduché a moderní on-line bankovnictví, bezplatné základní produkty a služby, výhodné úrokové sazby, cenovou transparentnost, klientský přístup a otevřenou komunikaci.

„Patříme mezi nejúspěšnější banky v získávání nových klientů. Každoročně nám počet klientů roste dvouciferným tempem, a to zejména díky našim kvalitním produktům a službám s vysokou přidanou hodnotou. Nicméně si uvědomujeme, že doba je dynamická a že na sobě musíme stále pracovat. Proto neustále vylepšujeme a inovujeme naše stávající služby a uvádíme na trh nové. Soustředíme se především na rozvoj digitálního bankovnictví, jehož dynamický růst koronavirová pandemie ještě více akcelerovala. Jen za poslední rok narostl počet uživatelů našeho mobilního bankovnictví o 40 %, využívá ho nyní více než polovina aktivních klientů a jejich počet stále roste,“ řekl Ondřej Hák, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

Největší zájem u nových klientů Equa bank je tradičně o běžné účty a spotřebitelské půjčky. U běžných účtů oceňují klienti především kompletní online obsluhu a bezplatné vedení bez podmínek, a to včetně výběrů z bankomatů všech bank po celém světě zcela. Spotřebitelské půjčky táhnou zájemce díky nízkým úrokovým sazbám, v současné době od 3,8 % p.a., rychlosti vyřízení během několika minut, flexibilitě v nastavení procesu splácení a jednoduchému online procesu z pohodlí domova.