Informace z banky a tiskové zprávy

Logo ke stažení
logo ve formátu PNG
logo ve formátu PDF
​​​​užití loga Equa bank - pravidla


Kontakt pro média
Markéta Dvořáčková 
Head of PR & Internal Communications 
marketa.dvorackova@equabank.cz

31. 7. 2019

Equa bank hlásí 400 tisíc klientů; táhnou jednoduché a moderní digitální služby

Počet klientů Equa bank překonal hranici 400 tisíc. V meziročním srovnání se jedná o 17 % nárůst. Téměř tři čtvrtiny klientů přitom využívají Equa bank aktivně. Klienti u Equa bank oceňují především jednoduché a moderní on-line bankovnictví, bezplatné základní služby a produkty, výhodné úrokové sazby, cenovou transparentnost a klientský přístup.  Za ten banka získala první místo v kategorii Banka zákazníků v soutěži Banka roku™ 2018. 

Equa bank patří dlouhodobě v získávání nových klientů k nejúspěšnějším bankám na českém trhu. Počet našich klientů stále roste dvouciferným tempem, což není běžné. Klienti mají zájem především o jednoduché a moderní digitální produkty a služby. Největší zájem je tradičně o naše běžné účty a spotřebitelské půjčky. Hitem poslední doby je také naše mobilní bankovnictví, které dnes již využívá každý třetí klient, což je o čtvrtinu více, než před rokem,“ říká Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

Equa bank se daří také ve firemním bankovnictví. Počet klientů tohoto segmentu se meziročně zvýšil o 20 %. „Také v oblasti firemního bankovnictví neustále posilujeme naši pozici. S tím, jak roste počet technologicky vyspělých firem, roste také potřeba moderních, flexibilních produktů a služeb ve firemním bankovnictví. Zároveň klienti vyžadují individuální přístup a rychlé řešení jejich potřeb, což jsou principy, na kterých v Equa bank stavíme a narůstající zájem klientů o naše služby je důkazem, že naši práci děláme dobře,“ uzavřel Luboš Janoušek, ředitel firemního bankovnictví Equa bank.