K hypotéce si můžete sjednat výhodné pojištění, které ochrání váš majetek i vaše blízké.
Výhody pojištění k hypotéce:
Pojištění vám pomůže se splácením hypotéky v případě nečekaných životních událostí
Jaká rizika pojištění pokrývá? Vyberte si ze tří balíčků:
Balíček A |
|
---|---|
Balíček B |
|
Balíček C |
|
Pojistné plnění v případě pojistné události:
Pojistným plněním je v případě pracovní neschopnosti nebo ztráty zaměstnání úhrada měsíčních splátek hypotéky.
V případě úmrtí, trvalé invalidity nebo vážného onemocnění klienta je pojišťovnou uhrazena zbývající nesplacená část hypotéky až do výše
4 000 000 Kč .
Více informací o pojištění naleznete na stránce Centrum dokumentů. Poskytovatelem pojištění je MetLife Europe d.a.c.
Hlášení pojistné události:
Pojištěný klient hlásí pojistnou událost v písemné podobě na adresu pojišťovny: MetLife Europe d.a.c., Purkyňova 2121/3, 100 00, Praha 1.
Formuláře pro písemné oznámení pojistné události jsou k dispozici na www.metlife.cz.
Infolinka pojišťovny MetLife – telefonní číslo: 227 111 111.
Pojištění ochrání váš dům nebo byt. Navíc získáte zcela zdarma asistenční služby.
Získáte kvalitní ochranu majetku proti požáru, úderu blesku, povodni, vichřici, nárazu vozidla, krádeži apod.
Bezplatně můžete využít také profesionální asistenci – odborníci vám pomohou s opravou nebo údržbou nemovitosti, s právním nebo jiným poradenstvím.
Více informací o pojištění naleznete na stránce Centrum dokumentů. Poskytovatelem pojištění je Generali Česká pojišťovna a.s.
Hlášení pojistné události:
Pojištěný klient hlásí pojistnou událost v písemné podobě na adresu pojišťovny: Generali Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno. K dispozici na webu máte formuláře „Škodní protokoly“ pro písemné oznámení pojistné události. Infolinka pojišťovny Generali České pojišťovny a.s. je na telefonním čísle 241 114 114.
Pojištění ochrání věci, které patří vám a vašim blízkým. Navíc získáte zcela zdarma asistenční služby.
Pojištění ochrání věci ve vlastnictví osob, které s vámi v domácnosti žijí. V případě pojistné události obdržíte peníze na koupi nových předmětů.
Pojištění kryje nebezpečí, jako jsou požár, výbuch, kouř, náraz vozidla, voda z potrubí, vichřice, krupobití, pád stromu, krádež vloupáním, vandalismus, loupež, pojištění odpovědnosti za škodu z držby nemovitosti apod.
Bezplatně můžete využít také profesionální asistenci – odborníci vám pomohou s opravou nebo údržbou nemovitosti, s právním nebo jiným poradenstvím.
Více informací o pojištění naleznete na stránce Centrum dokumentů. Poskytovatelem pojištění je Generali Česká pojišťovna a.s.
Hlášení pojistné události:
Pojištěný klient hlásí pojistnou událost v písemné podobě na adresu pojišťovny: Generali Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno. K dispozici na webu máte formuláře „Škodní protokoly“ pro písemné oznámení pojistné události. Infolinka pojišťovny Generali České pojišťovny a.s. je na telefonním čísle 241 114 114.
Hned na první schůzce pro vás vyhodnotíme nejlepší možnosti.
Hypotéku si můžete vyřídit na kterékoliv z našich poboček. Domluvte si schůzku s naším hypotečním poradcem přes kontaktní formulář kliknutím na tlačítko „Domluvit schůzku“.
Hypotéka PRO ušitá na míru podnikatelům a živnostníkům.
Hypotéka FIT zohlední záznamy
v úvěrových registrech.
Přečtěte si odpovědi na časté dotazy
nebo nás kontaktujte.