Bezpečnostní upozornění
Omlouváme se, ale z bezpečnostních důvodů jsme museli ukončit aplikaci mobilního bankovnictví.
Co se stalo?
Do běžící aplikace mobilního bankovnictví byl vložen cizí kód, který mění její chování.
Jaké hrozí riziko?
Když dojde k vložení cizího kódu do aplikace, (např. mechanismy "hooking frameworks" či "native code hooks") chování aplikace se může změnit. Může dojít ke zcizení citlivých dat, včetně citlivých údajů (seznam účtů, historie transakcí, PIN kód, …). Při přítomnosti cizího kódu může rovněž dojít k vložení nežádoucích dat do aplikace, a v důsledku toho může dojít k zadání platby nebo k udělení souhlasu k transakci bez vašeho vědomí.
Co mohlo tento problém způsobit?
K vložení cizího kódu do aplikace může dojít v některé z následujících situací:
- Provozujete aplikaci na jailbreaknutém zařízení, a některá z instalovaných aplikací se pokouší vložit do mobilního bankovnictví vlastní kód, který mění chování aplikace.
- Provozujete aplikaci na neoficiální verzi operačního systému, která do spuštěných aplikací vkládá dodatečný kód.
- Na vašem zařízení je aktivní mobilní malware, který obsahuje rooting framework (nástroj, který umožňuje rootování bez vašeho vědomí), a který se snaží vložením kódu do běžícího mobilního bankovnictví získat kontrolu nad aplikací.
Jak problém vyřešit?
Pro vyřešení problému se ujistěte, že:
- Používáte oficiální verzi operačního systému iOS.
- Vaše zařízení není jailbreaknuté (nejsou odstraněny systémové ochrany).
- Instalujete aplikaci mobilního bankovnictví Equa bank z oficiálního zdroje App Store.
- Používáte oficiální verzi firmware.
- Nespouštíte aplikaci v emulátoru nebo jiném nestandardním běhovém prostředí.
Více informací
Pro více informací neváhejte kontaktovat naše Klientské centrum na telefonním čísle 222 010 222.