222 010 222

Bezpečnostní upozornění

Omlouváme se, ale z bezpečnostních důvodů jsme museli ukončit aplikaci mobilního bankovnictví.

Co se stalo?

Aplikace byla spuštěna v nestandardním běhovém prostedí, například na emulátoru nebo ve virtualizačním nástroji.

Jaké hrozí riziko?

Když aplikace běží v nestandardním prostředí, např. v emulátoru (virtualizačním nástroji v počítači), namísto oficiálního operačního systému, může dojít ke zcizení citlivých dat z mobilní aplikace, včetně citlivých údajů (seznam účtů, historie transakcí, PIN kód, ...). Při běhu v nestandardním prostředí může rovněž dojít k vložení dat do aplikace, a v důsledku toho může dojít k zadání platby nebo k udělení souhlasu k transakci bez vašeho vědomí. Za této situace neumíme aplikaci ponechat spuštěnou, a proto jsme ji ukončili.

Co mohlo tento problém způsobit?

Aplikace může běžet v nepodporovaném prostředí z následujících důvodů:

  • Provozujete aplikaci na modifikovaném zařízení, které pro spouštění aplikací využívá dodatečnou virtualizaci.
  • Provozujete aplikaci na neoficiální verzi operačního systému, která používá virtualizaci pro spuštění aplikací.
  • Na vašem zařízení je aktivní mobilní malware, který obsahuje rooting framework (nástroj, který umožňuje rootování bez vašeho vědomí) a používá virtualizované prostředí k napadení aplikace.
  • Aktivně se pokoušíte spustit aplikaci na emulátoru.


Jak problém vyřešit?

Pro vyřešení problému se ujistěte, že:

  • Používáte oficiální verzi operačního systému Android.
  • Vaše zařízení není rootované (nejsou odstraněny systémové ochrany).
  • Instalujete aplikaci mobilního bankovnictví Equa bank z oficiálního zdroje Google Play.
  • Používáte oficiální verzi firmware.
  • Máte nainstalovaný mobilní antivirus, který umožní detekovat případný malware.
  • Nespouštíte aplikaci v emulátoru nebo jiném nestandardním běhovém prostředí.


Více informací

Pro více informací neváhejte kontaktovat naše Klientské centrum na telefonním čísle 222 010 222.