Nemusíte chodit do původní banky. Změnu banky včetně vašich pravidelných plateb zařídíme za vás. Stačí odeslat kontaktní formulář.
Chcete schůzku na pobočce?
Ve formuláři zvolte kontakt ze své nejbližší pobočky. Do 2 dnů se vám ozveme a domluvíme schůzku v termínu, který vám bude vyhovovat.
Nechce se vám nikam chodit?
Ve formuláři zvolte kontakt z Klientského centra. Po telefonu spolu vyplníme žádost o Snadné převedení účtu. Následně vám kurýr přiveze dokument k podpisu kamkoliv budete chtít.
Žádost jednoduše vyřídíte také v mobilní aplikaci Equa bank. Stačí se přihlásit, v záložce s vaším jménem vybrat Změnit banku a aplikace vás celou žádostí provede.
Je to běžný postup mezi bankami – vy nic neřešíte.
Převod účtu do jiné banky je jednoduchý a rychlý díky Kodexu mobility klientů vydaným Českou bankovní asociací. Bližší informace ke změně platebního účtu naleznete v sekci Centra dokumentů - Informace o změně platebního účtu.